D.U.K.

 
 

TOP KLAUSIMŲ SMILEFOTO.LT

1.    Nepavyksta prisiregistuoti?
Prisiregistruoti galima visais el. paštais, išskyrus @takas.lt arba @delfi.lt.

2.    Prisiregistravau www.smilefoto.lt puslapyje, tačiau niekaip negaliu prisijungti, negaunu patvirtinimo laiško, ką daryti?
a)Patikrinkite savo pašto SPAM (Šlamšto skyrelį), labai dažnai registracijos patvirtinimo laiškas nuklysta ten.
b) Parsisiųskite slaptažodžio priminimą į savo el. paštą.

3.    Kątik pateikiau užsakymą. Kada galiu tikėtis, kad galėsiu atsiimti užsakymą?
Užsakymas pagaminamas pagal smilefoto.lt taisyklėse nurodytus terminus arba pagal terimus nurodytus nuolaidų kupono sąlygose.
Kai užsakymas bus pristatytas į nurodytą Copy1 centą, mūsų darbuotojai informuos Jus telefonu.

4.    Pateikiau užsakymą, tačiau noriu pakeisti nuotrauką, ar galiu?
Nuotraukos pakeitimas galimas, jei produktas nėra pradėtas gaminti (atspausdintas) (čia teirautis gamybos).

5.    Norėčiau gauti nuolaidą.
Nuolaidos taikomos užsakant didesnį kiekį. Nuolaidos dydis priklauso nuo to, kiek planuojate užsakyti vienetų bei kokio produkto. Dėl išsamesnės informacijos prašome teirautis el. paštu info@smilefoto.lt. Taip pat, nuolaidos yra skelbiamos grupinis.lt ir beta.lt portaluose bei mūsų svetainėje www.copy1.lt, www.smilefoto.lt.

6.    Fotoknygą/fotožurnalą/fotomagnetą užsakiau su pristatymu į namus, tačiau ilgą laiką negaunu jo, kur jis dingo?
Užsakymus į namus/biurą pristato Lietuvos pašto kurjeriai. Užsakymas pristatomas per 1-3 d.d. nuo pagaminimo dienos.
Jei kurjeris atvykęs nurodytu adresu neranda kliento, pašto dėžutėje palieka pranešimą, kad siuntinys yra paliktas artimiausiame pašto siuntų atsiėmimo taške.

7.    Esu nepatenkintas fotoknygos kokybe, kaip kreiptis dėl nekokybiško produkto?
Dėl nekokybiško fotoprodukto prašome laisva forma parašyti pretenziją bei užsakymą su pretenzija grąžinti į Copy1 parduotuvę, kurioje atsiimėte gaminį.
Per 10 d.d. gausite atsakymą į pretenziją dėl produkto perdarymo ar pinigų grąžinimo.

8.    Negaunu užsakymo patvirtinimo laiško, kodėl?
a) Patikrinkite savo el. pašto SPAM skyrelį.
b)  Prašome peržiūrėti savo krepšelio informaciją.
Jei savo užsakymą vis dar matote krepšelyje, vadinasi jis nėra pateiktas, prašome pateikti užsakymą: nurodyti kur norite atsiimti užsakymą, įrašyti komentarus (jei reikalinga),
susipažinti su mūsų taisyklėmis ir paspausti varnelę bei pateikti užsakymą (apmokėti, jei nėra naudojami nuolaidų kuponai).

9.    Susikūriau fotoknygą/fotožurnalą, tačiau liko tuščių puslapių, ar jie bus spausdinami?
Tušti puslapiai fotoknygos gale nėra spausdinami, nebent klientas pageidauja kitaip ir šį pageidavimą įrašo į komentaro laukelį.